سرویس-خواب-ژورنالی
03
تیر

چرا سرویس خواب ژورنالی بخریم؟

شاید بارها در زندگی روزمره خود نام سرویس خواب ژورنالی را شنیده باشید اما اینکه دقیقاً از چه سرویس خوابی صحبت می‌کنیم و چه تفاوتی با سرویس خواب‌های دیگر دارد، در ادامه ی این مقاله برای شما شرح خواهیم داد.
وقتی که صحبت از سرویس خواب ژورنالی به میان می‌آید منظور سرویس خوابی است که توسط یک شرکت معتبر طراحی و تولید شده است.
زمانی که یک شرکت تولیدی معتبر شروع به تولید و تکثیر محصولات سرویس خواب یا مبلمان در چهارچوب قانونی و استانداردهای جهانی می‌کند معمولاً کتابچه، آلبوم یا کاتالوگی از محصولات سرویس خواب و مبلمان خود تهیه می کند که قابل پخش در سرتاسر کشور است و هیچگونه منع قانونی و اجحافی در عکس‌ها وجود ندارد. به این صورت که تمامی عکس های ژورنالی موجود در کاتالوگ مطابق با واقعیت سرویس خواب هستند و هم چنین کپی برداری شده از تولیدات شرکت های دیگر با کیفیت پایین تر نیستند.
به همین علت است که معمولا فروشگاه‌دارها و نمایندگی‌های سرویس خواب در بدو ورود شما به فروشگاهشان کاتالوگ‌ها، آلبوم‌ها و عکس‌های ژورنالی سرویس خواب را در اختیار شما قرار می‌دهند تا ابتدا از شرکت‌های معتبر، سرویس خواب خود را انتخاب کنید و در ادامه در صورت درخواست مشتری ها، به معرفی سرویس خواب های قیمت پایین تری که معمولا شرکتی نیستند رو می آورند.

چه تفاوتی بین سرویس خواب ژورنالی و سرویس خواب غیر ژورنالی وجود  دارد؟

منظور از سرویس خواب ژورنالی محصولی هست که توسط یک شرکت معتبر دارای اسم و رسم و برندینگ تولید شده است و توسط کارگاه‌های حاشیه، کپی کاران و رواج دهندگان کارهای فیک طراحی و تولید نشده است.عکس‌های ژورنالی سرویس خواب هیچ تفاوتی با سرویس خوابی که تحویل می‌گیرید ندارد و حتی در اکثر مواقع محصول واقعی سرویس خوابی که تحویل می گیرید از عکس ژورنالی سرویس خواب، بسیار بهتر و با کیفیت تر است. چون عکس ژورنالی سرویس خواب آنگونه که باید حق مطلب را ادا نمی‌کند و با اینکه تا حد زیادی مشابه اصل سرویس خواب است اما نمی‌توان در عکس ژورنالی سرویس خواب، آنگونه که باید ظرافت و زیبایی سرویس خواب را به نمایش کشید. به خصوص اگر سرویس خواب‌های دونفره و یا سرویس خواب های تک نفره دارای نورپردازی و آیینه کاری زیادی باشند. چون امکان نمایش کامل نورپردازی و شفافیت آیینه ها در داخل عکس های ژورنالی سرویس خواب وجود ندارد و تا حد کمی قابل مشاهده است.

سرویس خواب ژورنالی قیمت مناسبی نسبت به کیفیتش دارد و شما مطمئنید در ازای هرینه ای که انجام می دهید، یک محصول با کیفیت دریافت می کنید نه اینکه با هزینه ی بالا یک محصول فیک با کیفیت پایین تر توسط شرکت های متفرقه نصیب شما شود.

مزیت های سرویس خواب ژورنالی:

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ژورنالی بودن سرویس خواب دو نفره چه مزیت‌هایی دارد؟

اولین مزیت سرویس خواب ژورنالی

سرویس خواب ژورنالی چون توسط شرکت‌های معتبر طراحی و تولید می شود از این رو دارای طراحی های خاص و منحصر به فردی ست که معمولا مشابه آن در هر فروشگاه مبلمانی پیدا نمی شود و باید از همان شرکت تولیدکننده سرویس خواب مورد نظر را تهیه کرد.

دومین مزیت سرویس خواب ژورنالی

چون سرویس خواب‌ ژورنالی معمولاً فقط از تولید کننده خاصی قابل تهیه است، در منزل اقوام و آشنایان و اطرافیان نمونه آن دیده نمی‌شود و شما می‌توانید ادعا کنید که یک تختخواب ژورنالی تک را برای منزل خود تهیه کرده‌اید.

سومین مزیت سرویس خواب ژورنالی

سرویس خواب ژورنالی چون تولید کننده ی معتبر دارد، دارای متریال مصرفی مرغوب و با کیفیت است. از این جهت نگرانی بابت بی‌کیفیت بودن و یا تخریب سریع سرویس خواب تهیه شده، برای مشتری وجود ندارد.

چهارمین مزیت سرویس خواب ژورنالی

سرویس خواب ژورنال از نظر سایز و اندازه، استاندارد و از نظر طراحی، ارگونومیک می‌باشد و از این جهت راحتی و آسایش را برای شما تضمین می‌کند و این راحتی با قرار دادن یک تشک طبی مناسب برای خواب آرام و با آسایش، تکمیل می‌شود.

تمام مواردی که درباره ی سرویس خواب ژورنالی بیان شد، بر روی دکور و زیبایی اتاق خواب تاثیر گذار است و در ایجاد فضای شیک و مدرن نقش دارد.

سرویس خواب ژورنالی از کجا قابل خرید است؟

سرویس خواب ژورنالی از تمامی شرکت‌های معتبری که کار تولید سرویس خواب انجام می‌دهند قابل تهیه و خرید است البته لازم است که حتماً قبل از خرید تحقیقات لازم و جستجوی کاملی از شرکت مورد نظر تهیه گردد. شرکت چوب چین یکی از شرکت‌های تولیدی سرویس خواب دو نفره مدرن می‌باشد که انواع سرویس خواب‌ ژورنالی در رنگ و طرح‌های مختلف تولید می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این شرکت، می توانید صفحه ی درباره ما را مطالعه بفرمایید و یا در پیج اینستاگرام مربوط به شرکت به طور کامل با شرکت چوب چین آشنایی پیدا کنید.

معرفی چند نوع سرویس خواب ژورنالی قیمت مناسب

زمانی که به دنبال سرویس خواب ژورنالی هستید قطعاً باید انتخاب شما شرکتی معتبر و برند باشد. شرکت چوب چین یکی از تولید کنندگان سرویس خواب‌های دو نفره در سبک مدرن می باشد که تمامی عکس‌های ژورنالی آن داخل کتاب مبلمان ایران که در سرتاسر ایران بین مبلمان فروش‌های شهرهای مختلف پخش می‌گردد، موجود است. همچنین به صورت جداگانه دارای کاتالوگ و آلبوم‌های مختص خود سرویس خواب های شرکتی است و تمامی محصولات شرکت چوب چین با عکس‌های ژورنالی سرویس خواب‌هایی که داخل این کتاب‌ها قرار دارد، یکسان می‌باشد.

چند نمونه مختلف از عکس ژورنالی سرویس خواب‌های شرکت چوب چین در کنار عکس واقعی آن ها قرار داده شده است.

با کلیک بر روی این لینک به صفحه محصولاتی که عکس آن ها قرار داده شده است منتقل می شوید.