کمد دیواری متحرک

جنس چوب: تمام mdf
عرض کمد : ۲ متر و ۴۰ سانت
ارتفاع کمد : ۲ متر
عمق کمد: ۶۰ سانتی متر
جنس دستگیره ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

چوب چین سعی کرده که در طراحی و ساخت کمددیواری مدرن، مواردی هم چون جادار بودن، کارآمدی، مقاومت و جا به جایی اسان  را در نظر بگیرد.

کمد لباس مدرن


کمد لباسی سه تکه در عرض ۲/۴۰  و ارتفاع ۲ متر است. هم چنین عمق این کمد دیواری ۶۰ سانت می باشد.

دو سمت کمد لباسی مدرن دارای رخت آویز و مناسب انواع لباس های کوتاه و بلند می باشد. فضای بزرگ این کمد دیواری چوب چین امکان قرار دادن انواع لباس های زمستانی را فراهم می کند. هم چنین به دلیل ارتفاع دو متری امکان قرار دادن انواع لباس محلی و هم چنین مجلسی فراهم می شود. کمد دیواری سیار می باشد و نیاز به نصب در مکان ندارد؛ از این رو جایگزین کمد دیواری های غیر قابل انتقال می باشد و برای مستاجرها انتخاب هوشمندانه و به صرفه ای است. حمل این کمد ام دی اف به دلیل سه تکه  بودن آسان است و استفاده از کمد به عنوان سه کمد مجزا در مکان های مختلف امکان پذیر می باشد.

قسمت وسطی کمددیوای سیار دارای طبقه بندی است. این فضا می تواند نقش جاکفشی و کتابخانه را ایفا می کند. هم چنین کشوهای جادار و پرعمق در قسمت پایینی این کمد دیواری چند تکه، به عنوان فضای اضافه تری برای شما امکان قرار دادن لوازم آرایشی، لباس، اکسسوری و غیره را فراهم می آورد. وجود آینه قدی روی درب کمد شما را از داشتن آینه در اتاق خواب بی نیاز می کند و نیاز به هزینه ی اضافی جهت خرید آینه قدی نیست. در رنگ بندی های مختلف کرم، قهوه ای مات و براق ،سفید براق، طوسی روشن، گردویی امکان سفارشی سازی می باشد.

قسمت بالایی کمد ها دارای ده سانت تو رفتگی برای قرار دادن انواع چمدان و ساک دستی و پنهان کردن اوراق و سند می باشد!

لازم به ذکر است این کمد قابل سفارش و ست شدن با تمامی سرویس خواب ها با طرح و رنگ خودشان می باشد.