کمد لباسی آپارتمانی

جنس چوب: تمام mdf
عرض کمد : ۹۰ سانت
ارتفاع کمد : ۱۹۰ سانت
عمق کمد: ۴۵ سانت
جنس دستگیره ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

چوب چین سعی کرده که در طراحی و ساخت کمد، تلفیقی از سادگی و کارآمدی به کار ببرد تا در عین حفظ شدن نقش کاربردی بودن، در همبستگی کامل با مدل های ترند روز باشد.

اندازه کمد آپارتمانی


کمد لباسی  ام دی اف در عرض ۹۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۹۰ سانتی متر است. عمق کار ۴۵ سانت می باشد و این کمد لباسی مناسب اتاق خواب های کوچک و فضاهای آپارتمانی می باشد. به دلیل اندازه ی مناسبی که دارد کودک، نوجوان، بزرگسال و تمامی رده های سنی می
توانند این کمد را برای استفاده های مختلف به کار ببرند.

فضای داخلی کمد آپارتمانی

این کمد لباسی جادار با اینکه فضای زیادی در اختیار می دهد اما به دلیل سایز مناسب و حمل آسان، برای مستاجرها انتخاب هوشمندانه و به صرفه ای محسوب می شود. هم چنین قابل استفاده در انواع اتاق خواب، انواع سالن ها مثل سالن های آرایشی، باشگاه ورزشی، رختکن استخر و انواع مکان ها مناسب می باشد. این کمد متحرک حتی برای اداره ها نیز مناسب می باشد و امکان سفارشی سازی و طبقه بندی را دارد.

کمد لباسی دارای رخت آویز و مناسب انواع لباس های کوتاه و بلند می باشد.هم چنین ۲ کشوی جادار و کاربردی در کمد به عنوان فضای اضافه تری برای شما امکان قرار دادن لوازم آرایشی، لباس، اکسسوری و غیره را فراهم می آورد. دستگیره های کمد، تمام فلز فورتیک و بسیار زیبا هستند.

لازم به ذکر است این کمد قابل سفارش و ست شدن با تمامی سرویس خواب ها با طرح و رنگ خودشان می باشد و فقط تعدادی از عکس ها برای شما قرار داده شده است.