کمد دیواری سیار

جنس چوب: تمام mdf
عرض کمد : ۲ متر و ۸۰ سانت
ارتفاع کمد : ۲ متر و ۱۰ سانت
عمق کمد: ۶۰ سانتی متر
جنس دستگیره ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

چوب چین سعی کرده که در طراحی و ساخت کمد، تلفیقی از سادگی و کارآمدی به کار ببرد تا در عین حفظ شدن نقش کاربردی بودن، در همبستگی کامل با مدل های ترند روز باشد.

اندازه کمد دیواری جادار


کمد لباسی در عرض ۲ متر و ۴۰ سانت  و ارتفاع ۲ متر و ۱۰ سانت است. هم چنین عمق کار ۶۰ سانت می باشد.کمد دیواری شامل ۴ تکه ی جدا از هم با قابلیت اتصال و سیار می باشد،  از این رو جایگزین کمد دیواری های غیر قابل انتقال است و برای مستاجرها انتخاب هوشمندانه و به صرفه ای محسوب می شود.

فضای داخلی کمد لباسی

دو سمت کمد لباسی دارای رخت آویز و مناسب انواع لباس های کوتاه و بلند می باشد. چون ارتفاع دو متری کمد به دو بخش تقسیم شده، قسمت پایینی کمد می تواند نقش جاکفشی و کتابخانه را ایفا می کند.

فضای بزرگ میانی کمد دیواری چوب چین امکان قرار دادن انواع لباس های زمستانی را فراهم می کند. هم چنین به دلیل ارتفاع دو متری امکان قرار دادن انواع لباس محلی و هم چنین مجلسی فراهم می شود.

قسمت وسطی کمددیوای مدرن دارای طبقه بندی، کشو، آویز شال و شلوار است.

هم چنین ۴ کشوی جادار و کاربردی در کمد به عنوان فضای اضافه تری برای شما امکان قرار دادن لوازم آرایشی، لباس، اکسسوری و غیره را فراهم می آورد. هم چنین وجود آینه روی درب های کمد شما را از داشتن آینه قدی در اتاق خواب بی نیاز می کند.

دستگیره های کمد، تمام فلز فورتیک و بسیار زیبا هستند.

لازم به ذکر است این کمد قابل سفارش و ست شدن با تمامی سرویس خواب ها با طرح و رنگ خودشان می باشد و فقط تعدادی از عکس ها برای شما قرار داده شده است.