سرویس خواب مدل پولک

جنس پارچه: پارچه آلپینا
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب پولک با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی چشم گیری که برگرفته از پولک های ماهی می باشد خاص بودن را در جلوه ی متفاوتی به نمایش می گذارد.
 سرویس خواب پولک برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

چوب به کار برده شده در سرویس خواب پولک تماما ام دی اف می باشد و روکش وکیومی که دارد، قابل شستشو و ضد خط و خش است.

جنس پارچه های سرویس خواب پولک قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.

در کنار رنگ طوسی شیکی که برای قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش و در کل برای تمام قسمت های سرویس خواب پولک به کار رفته است فرش های سفید و طوسی رنگ  بسیار مناسب هستند. رنگ آبی اسمانی و کلا رنگ های اسمارتیسی نیز انتخاب زیبایی برای تابلوهای تزیینی و دکوری های اتاق خوابی که سرویس خواب پولک در آن قرار گرفته است می باشد.

در کنار تـمام این دیزاین ها وجود پرده های توری و ساده، به خصوص در رنگ های سفید و آبی روشن در ایـجاد فضـایی لوکس و در عین حال آرام بخش بسیار تاثیر گذار است. پاتختی های پولک می تواند جایگاه مناسبی برای  لوسترهای کوچک و دکوری های دارای نور باشد.

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خوابی تجملاتی، شیک و طبق مد روز می باشید که حسی از دریا را برای شما تداعی کند و آرامشی متفاوت را زمان استراحت روی آن تجربه کنید، سرویس خواب پولک می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های ماهور، اورانوس، دیانا از تمامی ویژگـی های سرویس خواب پولک چوب چـین پیـروی می کننـد و می توانند انتـخاب مناسـبی برای اتاق خواب شما باشند.

تزیینات دارای صدف و گلدان های بزرگ و گیاهانی که برگ پهن دارند جلوه ی زیبایی کنار پولک به نمایش می گذارند. حتی آکواریومی از ماهی های رنگارنگ در کنار پولک بسیار چشم گیر و خاص به نظر می رسند.