سرویس خواب مدل وندا

جنس پارچه: پارچه آلپینا
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب وندا با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی زیبا و منحصر به فرد، تضمین راحتی و زیبایی در اتاق خواب شما را فراهم می کند.

ویژگی های سرویس خواب وندا

 سرویس خواب وندا برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

چوب به کار برده شده در سرویس خواب وندا تماما ام دی اف می باشد و روکش وکیومی که دارد، قابل شستشو و ضد خط و خش است.

جنس پارچه های سرویس خواب وندا قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.

قسمت هلال سرتخت به دلیل ترکیب شدن با آینه های کنار تخت، در عین سادگی با تجملات همراه است. رنگ کرم نسکافه ای شیک برای قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش و در کل برای تمام قسمت های چوبی سرویس خواب وندا به کار رفته است. فرش های سرمه ای و طوسی رنگ برای ترکیب با سرویس خواب وندا بسیار مناسب هستند.

رو تختی مناسب سرویس خواب وندا

برای رنگ کاپوچینوی سرویس خواب وندا چوب چین، روتختی هایی که رنگ پایه ی آن ها کرم،سفید، قهوه ای، نوک مدادی می باشد، یک سرویس خواب مدرن و را ایـجاد می کنند. روتـختی هایی که رنگ زرد، زرشکی، طوسی و سبز روشن دارند وندا را به سرویس خوابی تبدیل می کنند که حس سرزندگی را برانگیخته می کند.

دکوری مناسب سرویس خواب وندا

قراردادن تابلو های مینیمال در اطراف سرویس خواب وندا از انواع دکوری هایی مناسب در کنار این سرویس خواب می باشد. هم چنین ترکیب رنگ فرش های سرمه ای و طوسی برای سرویس خواب وندا مناسـب می باشد. در کنار تـمام این دیزاین ها وجود پرده های توری و ساده، در ایـجاد فضـایی لوکس و در عین حال آرام بخش بسیار تاثیر گذار است. پاتختی های وندا می تواند جایگاه مناسبی برای  لوسترهای کوچک و دکوری های دارای نور باشد..

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خوابی تجملاتی، شیک و طبق مد روز می باشید، سرویس خواب وندا می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های برجیس، قاصدک، کویین از تمامی ویژگـی های سرویس خواب وندا چوب چـین پیـروی می کننـد و می توانند انتـخاب مناسـبی برای اتاق خواب شما باشند.