سرویس خواب مدل سرمین

جنس پارچه: پارچه مسکو، کارما
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب سرمین با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی زیبا و منحصر به فرد، تضمین راحتی و زیبایی در اتاق خواب شما را فراهم می کند.

ویژگی های سرویس خواب سرمین

 سرویس خواب سرمین برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

چوب به کار برده شده در سرویس خواب سرمین تماما ام دی اف می باشد و روکش وکیومی که دارد، قابل شستشو و ضد خط و خش است.

جنس پارچه های سرویس خواب سرمین قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.

رنگ قهو ه ای خوش رنگ و لعاب نیم سرویس سرمین که برای قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش و در کل برای تمام قسمت های چوبی سرویس خواب سرمین به کار رفته است با هر دکوراسیونی قابل ست شدن می باشد و اکثر فرش های کرم و طوسی رنگ، ترکیب چشم گیری را در کنار سرویس خواب سرمین به تماشا می گذارند.

رو تختی مناسب سرویس خواب سرمین

برای ترکیب رنگ کرم و قهوه ای سرویس خواب سرمین چوب چین، روتختی هایی که رنگ پایه ی آن ها کرم،سفید، قهوه ای، نوک مدادی می باشد، یک سرویس خواب مدرن و را ایجاد می کنند. روتختی هایی که رنگ زرد، زرشکی، طوسی و سبز روشن دارند سرمین را به سرویس خوابی تبدیل می کنند که حس سرزندگی را برانگیخته می کند.

دکوری مناسب سرویس خواب سرمین

قراردادن تابلو های ساده و مدرن با حاشیه های طلایی تاثیر به سزایی در ست شدن سرویس خواب سرمین با محیط دارد. هم چنین ترکیب فرش های تک رنگ، ساده و روشن در کنار سرویس خواب سرمین، اتاق خواب را بیش از بیش چشم نواز می کند.در کنار تمام این دیزاین ها وجود پرده های توری و ساده ، در ایجاد فضایی لوکس و در عین حال آرام بخش بسیار تاثیر گذار است. پاتختی های سرمین می تواند جایگاه مناسبی برای  لوسترهای پایه بلند و کتاب های پهن باشد.

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خواب مدرن و کمی تجملاتی ولی باکلاس و طبق مد روز می باشید، سرویس خواب سرمین می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های برجیس، قاصدک، ماهک از تمامی ویژگی های سرویس خواب سرمین چوب چین پیروی می کنند و می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما باشند.

سرویس خواب دو نفره مدرن