سرویس خواب مدل تاچلی

جنس پارچه: پارچه آلپینا
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب ژورنالی تاچلی با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی چشم گیری که برگرفته از برگ های پاییز می باشد خاص بودن را در جلوه ی متفاوتی به نمایش می گذارد.
 ست خواب تاچلی برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

ویژگی های سرویس خواب تاچلی

سرویس خواب تاچلی تمام ام دی اف درجه یک و دارای روکش وکیوم مرغوب است.جنس پارچه های سرویس خواب تاچلی قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.
 رنگ ملیح کرم خاصی که قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش تختخواب ژورنالی پانیذ به کار رفته است با هر دکوراسیونی قابل ست شدن می باشد.

پاتختی های تاچلی دارای دو کشوی پرعمق برای انواع وسایل و پایه های بلند و زیبا می باشند. میز آرایشی دارای آینه بزرگ با نور پردازی و سنسور لمسی است. چهار کشو پرعمق و یک مینی کمد، این میزآرایش را بسیار جادار و کاربردی ساخته است. پاف جلو تختی فضای بسیار زیادی برای وسایل در اختیار قرار می دهد.

رو تختی مناسب سرویس خواب تاچلی

برای این سرویس خواب شرکتی چوب چین، روتختی هایی که رنگ پایه ی آن ها کرم،سفید، قهوه ای، نوک مدادی می باشد، یک سرویس خواب مدرن را ایجاد می کنند. روتختی هایی که رنگ زرد، زرشکی، طوسی و سبز دارند تاچلی را به سرویس خوابی تبدیل می کنند که حس شادی و هیجان را برانگیخته می کند.

دکوری مناسب سرویس خواب تاچلی

طراحی سرویس خواب تاچلی به گونه ای می باشد که قرار دادن گلدان های بزرگ  گندم در نشان دادن زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است. قراردادن تابلو های طرح شلوغ و سبک مدرن تاثیر به سزایی در ست شدن سرویس خواب تاچلی با محیط دارد. هم چنین تابلو های طرح برگ و پاییز زیبایی این سرویس خواب را تکمیل می کنند. ترکیب فرش های ضخامت بالا و طرح برجسته، هم چنین فرش های دستبافت نارنجی و سورمه ای در کنار ست خواب پانیذ، اتاق خواب را بیش از بیش چشم نواز می کنند. در کنار تمام این دیزاین ها، وجود پرده های توری و مخمل برای اتاق خواب های پنجره دار، در ایجاد فضایی دنج و آرام بخش بسیار تاثیر گذار است.

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خوابی تجملاتی، شیک و طبق مد روز می باشید، سرویس خواب تاچلی می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های برجیس،گیسو ،پانیذ، دیانا، از تمامی ویژگـی های سرویس خواب تاچلی چوب چـین پیـروی می کننـد و می توانند انتـخاب مناسـبی برای اتاق خواب شما باشند.