سرویس خواب مدل مروارید

جنس پارچه: پارچه مسکو، کارما
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب مروارید با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی زیبا و منحصر به فرد، تضمین راحتی و زیبایی در اتاق خواب شما را فراهم می کند.

ویژگی های سرویس خواب مروارید

 سرویس خواب مروارید برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

چوب به کار برده شده در سرویس خواب مروارید تماما ام دی اف می باشد و روکش وکیومی که دارد، قابل شستشو و ضد خط و خش است.

جنس پارچه های سرویس خواب مروارید قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.

رنگ ملیح سفید و کرم خاصی که برای قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش و در کل برای تمام قسمت های چوبی سرویس خواب مروارید به کار رفته است با هر دکوراسیونی قابل ست شدن می باشد.

رو تختی مناسب سرویس خواب مروارید

برای ترکیب رنگ سفید و پارچه ی نوک مدادی سرویس خواب مروارید چوب چین، روتختی هایی که رنگ پایه ی آن ها کرم،سفید، قهوه ای، نوک مدادی می باشد، یک سرویس خواب مدرن و را ایجاد می کنند. روتختی هایی که رنگ زرد، زرشکی، طوسی و سبز روشن دارند مروارید را به سرویس خوابی تبدیل می کنند که حس سرزندگی را برانگیخته می کند.

دکوری مناسب سرویس خواب مروارید

قراردادن تابلو های طرح شلوغ و سبک مدرن تاثیر به سزایی در ست شدن سرویس خواب مروارید با محیط دارد. هم چنین ترکیب فرش های ضخامت بالا و طرح شلوغ با سادگی سرویس خواب مروارید، اتاق خواب را بیش از بیش چشم نواز می کند.

در کنار تمام این دیزاین ها وجود پرده های طرح دار و زرق و برق دار ولی روشن، در ایجاد فضایی لوکس و در عین حال آرام بخش بسیار تاثیر گذار است.

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خواب ساده و به دور از تجمل بسیار ولی باکلاس و طبق مد روز می باشید، سرویس خواب مروارید می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های گیسو، ایدول، از تمامی ویژگی های سرویس خواب مروارید چوب چین پیروی می کنند و می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما باشند.

تخت خواب دونفره مدرن