سرویس خواب مدل الماس

جنس پارچه: پارچه مسکو، کارما
جنس چوب: تمام mdf با روکش وکیوم
جنس پایه ها: تمام فلز به رنگ طلایی و فورتیک (رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن)

جنس پلکسی ها: تایوانی درجه یک

سرویس خواب الماس با طراحی خاصی که از ترندترین مدل های روز دنیا، بهره گیری شده است و طراحی زیبا و منحصر به فرد، تضمین راحتی و زیبایی در اتاق خواب شما را فراهم می کند.

ویژگی های سرویس خواب الماس

 سرویس خواب الماس برخلاف دیگر سرویس خواب های مشابه که چوب آن ها ترکیبی از نئوپان یا ملامینه می باشد، با چوب تمام ام دی اف و روکش وکیوم قابل شستشو، ضد لک و بسیار مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

چوب به کار برده شده در سرویس خواب الماس تماما ام دی اف می باشد و روکش وکیومی که دارد، قابل شستشو و ضد خط و خش است.

جنس پارچه های سرویس خواب الماس قابل شستشو و ضد لک می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه ی پلکسی های تایوانی که در سرویس خواب های چوب چین استفاده می شود، باعث مقاومت بیشتر آن ها در برابر خط و خش و خراشیدگی می‌شود و همین ویژگی پاک کردن پلکسی های تایوانی را آسان می کند.

رنگ ملیح سفید و کرم خاصی که برای قیدهای تخت و بدنه های میز آرایش و در کل برای تمام قسمت های چوبی سرویس خواب الماس به کار رفته است با هر دکوراسیونی قابل ست شدن می باشد. هم چنین رنگ پارچه ی طوسی خوش رنگ و روشنی که الماس دارد آن را از دیگر سرویس خواب های چوب چین متمایز می کند.

رو تختی مناسب سرویس خواب الماس

برای ترکیب رنگ سفید و پارچه ی طوسی روشن سرویس خواب الماس چوب چین، روتختی هایی که رنگ پایه ی آن ها کرم،سفید، قهوه ای، نوک مدادی می باشد، یک سرویس خواب مدرن و را ایجاد می کنند. روتختی هایی که رنگ زرد، زرشکی، طوسی و سبز روشن دارند الماس را به سرویس خوابی تبدیل می کنند که حس سرزندگی را برانگیخته می کند.

دکوری مناسب سرویس خواب الماس

قراردادن تابلو های طرح شلوغ و سبک مدرن تاثیر به سزایی در ست شدن سرویس خواب الماس با محیط دارد. هم چنین ترکیب فرش های ضخامت بالا و طرح شلوغ با سادگی سرویس خواب الماس، اتاق خواب را بیش از بیش چشم نواز می کند. در کنار تمام این دیزاین ها وجود پرده های ساده و طرح خلوت، در ایجاد فضایی دل انگیز و در عین حال آرام بخش بسیار تاثیر گذار است.

پس اگر شما هم به دنبال سرویس خواب ساده و به دور از تجمل بسیار ولی باکلاس و طبق مد روز می باشید، سرویس خواب الماس می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین سرویس خواب های گیسو، ایدول، مروارید و دیانا از تمامی ویژگی های سرویس خواب الماس چوب چین پیروی می کنند و می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما باشند.