20
تیر

تازه عروس ها چه سرویس خوابی بخرند؟

یکی از دغدغه‌هایی که همه تازه عروس‌ها برای خرید جهیزیه دارند سرویس چوب هست. قطعاً منظور از سرویس چوب فقط مبلمان پذیرایی نیست. بلکه مبلمان اتاق خواب هم از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. سرویس خواب عروس چون از وسایلی هست که در طولانی مدت تعویض نمی‌شود و داخل جهیزیه عروس خیلی به چشم می آید برای همین برای خرید آن باید دقت بالایی داشت و ازشرکت‌های معتبر خرید انجام داد.تازه عروس‌ها معمولاً برای خرید سرویس خواب عروس به رنگ‌هایی مثل کرم، سفید، نسکافه‌ای تمایل دارند. البته تخت های رنگ‌ طوسی در دو سال اخیر بسیار ترند بوده اند ومعمولاً مورد پسند تازه عروس‌ها قرار می‌گیرند. سرویس خواب‌هایی که آینه کاری و نورپردازی دارند معمولاً بیشتر مورد پسند تازه عروس‌ها قرار می‌گیرند چون جلوه ی خاصی برای جهیزیه  دارند.

تازه عروس ها برای خرید سرویس خواب عروس به چه مواردی باید دقت کنند؟

چون ازدواج آغاز یک تعهد بلند مدت است و تمام وسایل جهیزیه برای ادامه‌ دار شدن یک زندگی مشترک دو نفره خرید و چیدمان می‌شود، بهتراست که برای خرید جهیزیه وسایل مرغوب و با کیفیت بالا خریداری شود.خیلی ازاقوام برای دیدن جهیزیه به منزل عروس می‌آیند و چون سرویس خواب عروس یکی از وسایل بزرگ جهیزیه محسوب می شود و خیلی به چشم می‌آید، معمولاً تازه عروس‌ها سعی می‌کنند جنس خوب و جلوه داری برای خرید تخت خواب عروس انتخاب کنند. بنابراین برای خرید سرویس خواب عروس و به مواردی از قبیل رنگ، سایز، اندازه، تعداد تکه‌های سرویس خواب، مدل باید دقت کرد.

تازه عروس‌ها معمولاً چه سبک سرویس خوابی را برای خرید جهیزیه انتخاب می‌کنند؟

از بین سبک‌های مختلف سرویس خواب معمولاً تازه عروس‌ها برای مبلمان اتاق خواب خود، تخت خواب‌های چوبی و یا تختخواب‌های تمام ام دی اف انتخاب می‌کنند. چون این سبک سرویس خواب‌ها بیشتر باب پسند جوانان قرار می گیرد و ترندترهستند. البته امروزه سرویس خواب های تمام پارچه یا تدی هم مورد پسند قرار می گیرد.

تازه عروس‌ها سرویس خواب ساده بخرند یا جلوه‌دار؟

سادگی یا جلوه‌ دار بودن سرویس خواب بستگی به سلیقه زوج دارد. بعضی از افراد تخت خواب کاملاً ساده و مینیمال می‌پسندند و بعضی از افراد مثل جنوبی‌ها عاشق سرویس خواب‌های پر زرق و برق و شلوغ هستند. مثل سرویس خواب‌هایی که دارای نورپردازی‌های و آینه کاری‌های زیاد و ابعاد بزرگی هستند. در تصویر زیر دو مدل مبلمان اتاق خواب ساده و پر ارایه طراحی و تولید شرکت چوب چین می باشند.

آیا برای خرید جهیزیه، ست بودن مبلمان پذیرایی با مبلمان اتاق خواب عروس ضرورت دارد؟

خرید مبلمان پذیرایی و مبلمان اتاق خواب بستگی به متراژ منزل دارد. چون متراژ منزل تاثیربسیارزیادی درانتخاب مبلمان وسرویس خواب دارد. چون اتاق خواب، فضای نسبتا کوچک تری به فضای پذیرایی دارد، خرید سرویس خواب خیلی بزرگ برای اتاق خواب کوچک  محیط خفه ای ایجاد می کند.در واقع بهتر است که اندازه و مدل سرویس خواب نسبت به متراژ منزل تعیین گردد. چون نحوه چیدمان مبلمان پذیرایی و مبلماناتاق خواب تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل دارد. البته در بعضی از منازل پذیرایی که محل چیدمان مبلمان پذیرایی هست به نسبت اتاق خواب که محل چیدمان سرویس خواب می باشد، متراژ بزرگتری دارد. برای همین می‌توان دراین شرایط برای پذیرایی مبلمانی از سبک دیگر و یا تعداد بیشتر انتخاب کرد.

بعضی از تازه عروس ها تمامی سرویس چوب خود را اعم از مبلمان اتاق خواب، مبلمان پذیرایی، میز تی وی، میز غذاخوری، بوفه، آینه کنسول و میز تی وی را هم رنگ و از یک مدل انتخاب می‌کنند.می‌توانید برای جهیزیه منزل عروس، همه وسایل منزل را ست، یک مدل و یک سبک ثابت انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه به جای توجه زیاد به سبک و مد ل، روی رنگ تمام وسایل سرویس چوب تمرکز داشته باشید که همگی هم رنگ باشند. رنگ‌های کرم،  نسکافه‌ای، طوسی و سفید معمولاً برای تمام وسایل چوبی و جهیزیه عروس تولید ودراکثرمغازه‌ها پیدا می‌شود.

البته بهترین کار پیدا کردن یک شرکت و یا تولیدی هست که تمامی وسایل چوبی جهیزیه ی عروس را به صورت یک جا برای شما تولید کند. دراین صورت تمامی متریال ازیک جنس بوده و رنگ‌ها تفاوت چندانی ندارند. در صورت خرید جداگانه هر کدام از این وسایل، امکان تفاوت رنگ چند درجه‌ای وجود دارد. اما اگر از یک تولیدی معتبر خرید انجام دهید نگرانی بابت این موضوع ندارید.

شرکت چوب چین تولید تمام موارد ذکر شده به جز مبلمان پذیرایی و میزغذاخوری را انجام می دهد و امکان ست‌سازی سرویس خواب با تمامی موارد گفته شده را برای شما فراهم می‌کند.

عروس چه سرویس خوابی برای جهیزیه خود بخرد که قیمت مناسب ولی با کیفیت باشد؟

بین سرویس خواب‌های موجود در بازار، سرویس خوابی که چندین سال بدون ایراد استفاده گردد و دچار مشکل نشود باید حداقل قیمتی بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان داشته باشد. چون درغیراین صورت قطعاً متریال مصرفی آن، با توجه به قیمت متریال اولیه مانند ام دی اف، چوب، پارچه، ریل، پایه، دستگیره، روکش و غیره، قیمتی پایین‌تر از مبلغ ذکر شده قطعاً نمی‌تواند انتظاری که ازیک سرویس خواب خوب دارید را برآورده کند. چون سرویس خواب یکی از اجزای مهم جهیزیه عروس می‌باشد برای همین باید در هنگام خرید، به تمامی متریال استفاده شده در آن دقت کنید.

دیزاین کردن تخت خواب عروس از مواردی هست که اکثر تازه عروس‌ها برای آن به مشکل می‌خورند و سوال پیش می آید که برای دیزاین اتاق عروس از چه وسایلی استفاده کنیم.برای دیزاین اتاق عروس معمولاً از بادکنک، گلبرگ سرخ، شمع، ریسه‌های نوری، روتختی‌های قرمز استفاده می‌شود.

در ادامه چند نوع دیزاین اتاق خواب برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید با استفاده از آنها ایده برای چیدمان اتاق خواب عروس بگیرید.